LAAT HIER UW VRAAG ACHTERChat met het Jobkitchen-team
Consultant

Sorry

Op dit moment is er niemand online. Laat uw gegevens hier achter, dan nemen wij contact op.

Bedankt

Bedankt voor de informatie, we nemen snel contact met u op.

Vacaturesite voor de horeca

Uitgebreid zoeken
logo

Administratief medewerker met noties van boekhouding

Bedrijf

Park West, is een onderneming die verschillende horeca zaken huisvest. Je vindt ons bedrijf op een steenworp van Antwerpen-Centrum (vlak bij een Fietspunt en vlot bereikbaar met het openbaar vervoer), maar toch gezellig in ‘t groen.

Al bijna 25 jaar verwennen we onze klanten met hospitality en gastronomie, maar ook ons team wordt in de watten gelegd. Als ervaren speler bieden we een professionele, gestructureerde werkomgeving aan.

Binnenkort ook aan jou? Wij zijn namelijk op zoek naar een administratief medewerker met noties van boekhouding.

Taken

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Jij neemt de financiële transacties onder de loep: bankverrichtingen, kassa-afrekeningen, aankoop- en verkoopfacturen inboeken…
  • Jij checkt verzekeringspolissen en contracten.
  • Wanneer nodig genereer jij overzichtcijfers en rapporten.
  • Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen van de kantoorbenodigdheden en het onderhoud van de kantoorapparatuur.
  • Je beheert de personeelsadministratie: nieuwe medewerkers invoeren in het planningsysteem, digitaliseren van personeelsdossiers,… daar draai jij je hand niet voor om.
  • Je beantwoordt standaard boekhoudkundige / financiële vragen van klanten.
  • Je ondersteunt je collega's van het hoger management met administratieve taken.

Profiel

Wat zijn jouw superpowers:

  • Je hebt de juiste persoonlijkheid en energie om bij te dragen aan onze good vibes.
  • Je bent een self-starter die niet bang is om je‘handen vuil te maken’ en snel uit de startblokken schiet….
  • Je hebt oog voor detail en zet graag de puntjes op de i.
  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig.
  • Je bent betrouwbaar en loyaal.
  • Je werkt graag in een omgeving die snel vooruitgaat en uitdagingen biedt.
  • Je hebt een "ik breng dat in orde" mindset en het is een plezier om met jou samen te werken.

Wij wensen:

  • Je hebt administratief minstens 5 jaar ervaring.
  • Je Nederlands is perfect.
  • Office 365 is voor jou kinderspel en je leert snel werken met nieuwe softwarepakketten.
  • Kennis van Clearfacts is een pluspunt.

Aanbod

Wat mag je verwachten van ons:

  • Een open bedrijfscultuur met ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing
  • Een leuk team
  • Deeltijds of voltijds contract, met bespreekbare glijdende kantooruren.
  • Een uitdagend salaris
  • Maaltijdcheques
  • Restaurantkorting binnen de Park West Groep

Solliciteren

Adres van de werkplek:
Rooiplein 6
2600 Berchem
hr@parkwest.be

Stuur je cv en motivatie naar hr@parkwest.be t.a.v/ Kim Leyssen
Of via de button onderaan de advertentie

Statistics

Aantal keer bekeken: 3822

Opdrachtgever

Park West

Publicatiedatum

24.04.2023

Kim Leyssen
hr@parkwest.be www.parkwest.be
Jobkitchen.be gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website