LAAT HIER UW VRAAG ACHTERChat met het Jobkitchen-team
Consultant

Sorry

Op dit moment is er niemand online. Laat uw gegevens hier achter, dan nemen wij contact op.

Bedankt

Bedankt voor de informatie, we nemen snel contact met u op.

Vacaturesite voor de horeca

Uitgebreid zoeken
logo

Assistent Office & Service Manager

Bedrijf

Quality Seekers is voor één van haar klanten op zoek naar Assistent Office & Service Manager.

Dit snelgroeiende bedrijf, met roots in het Verenigd Koninkrijk, heeft zich succesvol gevestigd in België met momenteel twee locaties én een derde in opstart. De vestiging in Antwerpen opende vorig jaar en maakt deel uit van een ambitieus groeitraject.

Ze bieden een totaalconcept aan werkruimtes: van co-working tot volledig uitgeruste kantoren en vergaderzalen. Elke locatie is ontworpen als een inspirerende en comfortabele werkplek – perfect voor freelancers, teams en bedrijven van elke grootte. Denk aan moderne gemeenschappelijke ruimtes, keukens, een dakterras, een eigen koffiebar en zelfs een professionele podcastruimte.

Onze focus ligt niet alleen op ruimte, maar ook op beleving. Ze investeren actief in het bouwen van een hechte community door regelmatig in-house events te organiseren. De sfeer is ontspannen en gemoedelijk.

Taken

ls Assistent Manager ben je de rechterhand van de Community Manager en fungeer je als spilfiguur tussen het team, de members en de dagelijkse werking van de locatie. Je hebt een sterk operationeel profiel en werkt vooral op de werkvloer. Je staat mee in voor het reilen en zeilen van de community, het commercieel proces én het facilitair beheer van het gebouw.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Community & Events
    Actief meebouwen aan een sterke community
    Organiseren en ondersteunen van interne events
    Relatiebeheer en opvolging van ledenfeedback
    Aansturen en ondersteunen van het receptieteam
  • Commercieel
    Opvolging van inkomende aanvragen en contact met potentiële klanten
    Onboarding en offboarding van nieuwe members
    Geven van rondleidingen en ontvangst van bezoekers
  • Building Management
    Contactpersoon voor leveranciers en facilitaire diensten
    Voorraadbeheer van nutsvoorzieningen
    Interne communicatie over het gebouw en praktische updates

Profiel

  • Je hebt een eerste ervaring in hospitality, office management of facility services
  • Je spreekt vloeiend Nederlands én Engels
  • Je bent sociaal, klantgericht en legt makkelijk contact
  • Je bent organisatorisch sterk, flexibel en oplossingsgericht
  • Je bent communicatief, hands-on en werkt graag in team
  • Je durft verantwoordelijkheid te nemen en houdt overzicht in een dynamische omgeving

Aanbod

  • Een voltijdse functie binnen een snelgroeiend en inspirerend bedrijf
  • Een vast en stabiel uurrooster (met occasionele avondactiviteiten – gerecupereerd)
  • Aantrekkelijk salarispakket met extra-legale voordelen:
    Maaltijdcheques
    Hospitalisatieverzekering
    Bedrijfs-laptop en -gsm

Solliciteren

Locatie:
Antwerpen

Contactpersoon:
Eva - Quality Seekers
eva@qualityseekers.be
Of via de button onderaan deze advertentie

Statistics

Aantal keer bekeken: 800

Opdrachtgever

(via) Quality Seekers

Publicatiedatum

22.05.2025

Eva Schweitzer
eva@qualityseekers.be www.qualityseekers.be
Jobkitchen.be gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website