Jobkitchen
De surfspot voor horecajobs

Algemene info

Voorstelling bedrijf
Metro is een groothandel die inspeelt op de noden van professionals in de voeding: je vindt er gespecialiseerde producten, hoge kwaliteit en service. Met zijn internationale netwerk van groothandelwinkels is Metro de grootste partner van de horecaprofessionelen en detailhandelaars in de voedingssector.
Dit vanwege onze drievoudige formule:

- Perfecte producten:
Al onze klanten hebben specifieke wensen. Wij bieden precies wat ze zoeken: een volledig foodassortiment in vers, droog en diepvries.

- Waar voor je geld:
Alle producten tegen een vaste, lage prijs en elke maand een hele reeks promoties.

- Partnerschap:
Ook wij worden beter van succesvolle klanten. Daarom ondersteunen we jouw succes met service. Geen dure woorden, maar vlotte winkels, perfecte dienstverlening, accurate informatie en gedeelde passie.
Een foto van ons bedrijf

Meet the team

Behind the scenes...

Facts & figures

Het bedrijf opende voor het eerst de deuren op:
4 juni 2003
Aantal vestigingen in België
10 vestigingen geopend
In welke Belgische steden zijn jullie momenteel actief?
Hasselt, Kortrijk, Antwerpen, Luik, Namen, Gent, Mechelen, Brussel
Aantal medewerkers vast in dienst
+/- 450 medewerkers
Openingsuren:
06.00u - 20.00u
Sluitingsdagen:
Zondag

The Big Five

Waar wilt jullie bedrijf over 5 jaar staan?
METRO heeft de ambitie meer dan een leverancier te zijn voor horecaprofessionals. We streven naar een (h)echt partnership
met onze horecaklanten. Als ‘Champion for independent business’ is het onze passie en ambitie om hen te ondersteunen in hun
weg naar de top en hen dagelijks te inspireren om het beste van zichzelf te geven. Onze volledige organisatie,
mensen (die vaak zelf ook horeca-ervaring hebben), structuren, producten en diensten zijn erop gefocust om die ambitie
waar te maken.
Of ze nu in onze winkels hun inkopen doen, of zich laten bevoorraden door onze METRO Delivery Service:
onze klanten staan steeds centraal. Hun succes is onze drijfveer.
Omschrijf jullie bedrijf in 4 woorden:
1) Professioneel
2) Klantgericht
3) Respect
4) Totaalconcept
Wat zijn de 3 belangrijkste eigenschappen die een medewerker moet hebben om bij jullie te werken?
1) Gedrevenheid
2) Flexibiliteit
3) Klantvriendelijkheid
Noem 2 voordelen om bij jullie te werken, wat jullie onderscheidt van andere bedrijven:
1) Bij Metro heerst er een heel familiale sfeer waarbij medewerkers centraal staan.
2) Onze professionaliteit waarbij de klant centraal staat.
Hoe ziet de 1ste week van een nieuwe medewerker eruit?
Een nieuwe medewerker start met een rondleiding door de leidinggevende waarbij hij/zij voorgesteld wordt aan de collega's. De nieuwe medewerker krijgt uitleg over het werk door een ervaren medewerker in de afdeling en begint operationeel te werken. Doorheen de week zal de nieuwe medewerker feedback krijgen en steeds nieuwe zaken aangeleerd krijgen.

Bedrijfsfilmpje

Check hier gauw ons bedrijfsfilmpje!

Contactgegevens

Adres:Krijgsbaan 1a
Postcode:2100
Stad:DEURNE
Land:BE
Telefoon:03/328.90.23

Deel dit bedrijf